Skip to content
ActualitatAlgaidaArianyCostitxLloret de VistalegreLlubiMaria de la SalutMontuïriPetraPorreresSant JoanSanta EugeniaSencellesSineuVilafranca

El Pla de Mallorca ha estat present a la fira turística ‘Salon Destinations Nature’ de París

La Mancomunitat Pla de Mallorca ha participat durant quatre dies a la fira internacional Salon Destinations Nature, celebrada del 13 al 16 de març, amb l’objectiu de promocionar el territori com una destinació de turisme sostenible i d’interior.

L’estand de Mallorca ha rebut un gran nombre de visitants francesos, especialment interessats en destinacions de natura i experiències autèntiques. En representació dels 14 municipis que conformen el Pla de Mallorca, la Mancomunitat ha donat a conèixer les seves propostes turístiques a través de material informatiu sobre rutes ciclistes, gastronomia i producte local, allotjaments en agroturismes i experiències al Pla, fruit d’algunes de les accions desenvolupades en el marc del Pla de Sostenibilitat Turística en Destí (PSTD), finançat amb fons europeus Next Generation EU.

A més, el públic assistent ha pogut gaudir d’una petita demostració gastronòmica amb productes locals de Mallorca, com ensaïmada, galletes d’oli, sobrassada, paté, formatge, oli d’oliva i ametlles del Pla de Mallorca, que han tingut una gran acollida entre els visitants.

El públic ha demostrat un gran interès en la cerca de destinacions rurals tranquil·les, allunyades de la massificació turística, on poder practicar esports a l’aire lliure, gaudir de la
natura i dels animals, i aprofitar el bon clima en temporada baixa. Per aquest motiu, el Pla de
Mallorca es posiciona com un destí perfecte per al públic francès que cerca una experiència
autèntica i sostenible.

En aquesta edició, la Mancomunitat ha apostat per materials digitals, amb catàlegs descarregables mitjançant un codi QR, mapes de rutes cicloturístiques, llibrets sobre els encants culturals i patrimonials del Pla i un vídeo promocional centrat en la natura i el paisatge.

La Mancomunitat opta per la promoció en fires internacionals de turisme rural, on el públic
cerca destinacions compromeses amb la sostenibilitat i el respecte pel territori. Amb aquesta estratègia, el Pla de Mallorca es reafirma com una opció de turisme responsable i de qualitat.

Back To Top