La Mancomunitat Pla de Mallorca, a través del Departament de Promoció Econòmica, en col·laboració amb l’Institut d’Innovació Empresarial de les Illes Balears (IDI) ha duit a terme un taller dirigit a les empreses sobre imatge corporativa i atenció efectiva en espai firal.
El taller anava dirigit a les empreses que participaran en la II Fira de l’Ocupació del Pla de Mallorca que enguany tindrà lloc en el municipi de Vilafranca de Bonany durant el matí de dia 12 de març.
L’Agent de Desenvolupament Local de la Mancomunitat Pla de Mallorca, Catalina Mir, ha assenyalat que “les petites i mitjanes empreses han de prendre consciència de la importància d’atreure talent i retenir-lo a l’empresa. La Fira és una oportunitat per donar-se a conèixer, interactuar amb la comunitat local, atreure possibles candidats/es a aquells perfils professionals difícils de cobrir”.
El ponent del taller va ser Pere Jiménez de l’IDI qui parlà d’innovar en atracció de talent, de comunicar de manera efectiva, de marxandatge visual, de la importància de la imatge de l’empresa. A més de seleccionar un públic objectiu a qui dirigir-se, de fer una atenció de qualitat, de dur a terme activitats interactives i de la importància de respondre a les ofertes rebudes, entre altres temes.
El taller es repetirà en format en línia pròximament.